Postanowienia Ogólne

Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.


Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Są to:

Personalizowane odbitki
Karty podarunkowe
Oprogramowanie do pobrania
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:
Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn niezależnych od naszego błędu.
Każdy przedmiot, który został zwrócony po upływie 30 dni od daty dostawy

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, opłacone środki zostaną zwrócone automatycznie w ten sam sposób w jaki zostały nam przesłane w ciągu określonej liczby dni.


Opóźnione lub brakujące zwroty


Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@wywolajodbitke.pl


Przedmioty z wyprzedaży

Zwrotowi podlegać mogą wyłącznie artykuły o regularnej cenie. Przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.


Wymiana:

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres kontakt@wywolajobitke.pl i wyślij przedmiot na adres: ul. Łąkowa 26, 62-050 Mosina, na adresata Dawid Ignasiak z dopiskiem Wywołaj Odbitkę.

Dostawa zwrotów


Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: ul. Łąkowa 26, 62-050 Mosina, na adresata Dawid Ignasiak z dopiskiem Wywołaj Odbitkę.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu do Ciebie może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?


Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@wywolajodbitke.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów.