Postanowienia Ogólne
Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.
Aby
kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w
takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w
oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów jest
zwolnionych ze zwrotu. Są to:
Personalizowane
odbitki
Karty podarunkowe
Oprogramowanie do pobrania
Aby
dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Istnieją
pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe
zwroty:
Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie,
jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn niezależnych od
naszego błędu.
Każdy przedmiot, który został zwrócony po
upływie 30 dni od daty dostawy
Zwroty pieniędzy
Po
otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z
powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy
Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.
Jeśli
zwrot zostanie zatwierdzony, opłacone środki zostaną zwrócone
automatycznie w ten sam sposób w jaki zostały nam przesłane w
ciągu określonej liczby dni.
Opóźnione
lub brakujące zwroty
Jeśli
nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź
ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z
wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim Twój
zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie
skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany,
często mija trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko
i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami
pod adresem kontakt@wywolajodbitke.pl
Przedmioty
z wyprzedaży
Zwrotowi
podlegać mogą wyłącznie artykuły o regularnej cenie. Przedmioty
z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Wymiana:
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres kontakt@wywolajobitke.pl i wyślij przedmiot na adres: ul. Łąkowa 26, 62-050 Mosina, na adresata Dawid Ignasiak z dopiskiem Wywołaj Odbitkę.
Dostawa zwrotów
Aby
zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: ul. Łąkowa
26, 62-050 Mosina, na adresata Dawid Ignasiak z dopiskiem Wywołaj
Odbitkę.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych
kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie
podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki
zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
W zależności
od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie wymienionego
produktu do Ciebie może się różnić.
Jeśli zwracasz
droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi
śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie
gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj
się z nami pod adresem kontakt@wywolajodbitke.pl w przypadku pytań
dotyczących zwrotów.